szócikk:

display hálózat

Szinonima:
vizuális hirdetési hálózat, banner hirdetési hálózat, Google Display Network, GDN

A display hálózatokban megjelenő hirdetések általában grafikusak és vizuálisak, beleértve a képeket, a bannereket, a videókat és más multimédia tartalmakat. Az ilyen típusú hirdetések célja, hogy vizuálisan vonzóak legyenek, és felkeltsék a felhasználók figyelmét, miközben böngésznek vagy alkalmazásokat használnak.

A display hálózatok a demográfiai adatokat, a felhasználók érdeklődési körét, a weboldal tartalmát és más tényezőket felhasználva célozzák meg a hirdetéseket a releváns felhasználókhoz. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy a hirdetéseiket a legvalószínűbb vásárlóiknak mutassák be.

A display hálózatok, például a Google Display Network (GDN), több millió weboldalt és alkalmazást tartalmaznak, ezáltal hatalmas elérést biztosítva a hirdetők számára. A hirdetők különböző formátumokat és stílusokat használhatnak a hirdetéseikben, beleértve a statikus képeket, animált GIF-eket, interaktív hirdetéseket, videókat és még sok mást.

A display hálózatok hatékonyak abban, hogy növeljék a márkatudatosságot, generálják a kattintásokat és konverziókat, és elősegítik a termékek és szolgáltatások online értékesítését.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.