szócikk:

hashtag

A hashtag egy olyan címkézési eszköz, amely a közösségi médiában vált elterjedtté, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a „#” szimbólumot egy szó vagy kifejezés elé helyezve csoportosítsák és könnyen kereshetővé tegyék a tartalmakat. Az első hashtag a Twitteren jelent meg 2007-ben, és gyorsan fontos eszközzé vált a felhasználók számára a beszélgetések követésére és a releváns tartalmak felfedezésére a közösségi médiában.

A hashtag-ek segítségével a felhasználók követhetik a különböző témákat és részt vehetnek globális vagy specifikus közösségi diskurzusokban. Egy jól megválasztott hashtag növelheti egy poszt láthatóságát és elérését, segítve a tartalom terjesztését és a közösségi interakciók elősegítését.

A márkák és szervezetek gyakran használnak egyedi vagy kampány-specifikus hashtag-eket promóciós célokra, eseményekhez kapcsolódóan, vagy hogy nyomon követhessék a felhasználók visszajelzéseit és beszélgetéseit.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.