szócikk:

hirdetésbővítmények

Szinonima:
Ad extensions

A hirdetésbővítmények a Google Ads és a Microsoft Ads hirdetések mellett megjelenő, azokhoz kapcsolódó kiegészítő információk.

A nagyobb felületen megjelenő hirdetések növelik a hirdetések láthatóságát, általában megnövekedett átkattintási arányt eredményeznek.

Azt, hogy milyen bővítmények jelenhetnek meg a hirdetések mellett a Google régiónként / országonként szabályozza, ezért előfordulhat, hogy bizonyos bővítmények már az egyik országban már bevezetésre kerültek, míg máshol nem.

A hirdetésbővítmények lehetnek manuálisak (a hirdetés kezelője által hozzáadottak) és automatikusak (itt a hirdetés kezelője az adott bővítmények megjelenésének tiltását tudja csak beállítani).

Az aktuálisan elérhető hirdetésbővítmények listáját az adott rendszer súgója tartalmazza. A Google Ads súgóját ide kattintva, a Microsoft Ads súgójának vonatkozó részét ide kattintva érheti el.

Néhány fontosabb bővítmény:

  • Helybővítmény
    A vállalkozás legközelebbi telephelyét vagy telephelyeit mutatja meg.
  • Kiemelőbővítmény
    A hirdetésekhez kiegészítő tartalmakat adhatunk hozzá (például „ingyenes kiszállítás” vagy „24 órás ügyfélszolgálat”.
  • Hívásbővítmény
    Egy azonnal hívható telefonszámot adhatunk hozzá a hirdetésekhez.
  • Belsőlink-bővítmény
    A hirdetett weboldal bizonyos részeire irányíthatunk látogatókat.
  • Strukturált kódrészletbővítmény
    Egyebek mellett termékek vagy szolgáltatások listáját adhatjuk hozzá a hirdetésekhez.
  • Képbővítmény
    Képeket adhatunk a szöveges hirdetésekhez.
  • Árbővítmény
    Akciókat, kedvezményeket jeleníthetünk meg.
« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.