Szinonima:
auto-tagging
A Google Ads hirdetési rendszerben használt automatikus címkéz során a hirdetésre kattintó látogató egyedi azonosítót kap, amely segítségével a rendszerek összekötése esetén a Google Analytics meg tudja határozni, hogy az adott látogató melyik hirdetési kampány melyik hirdetésére kattintva érkezett a weboldalra. Ennek köszönhetően az adott látogató által elért konverziók – például online vásárlás – visszakövethetők, a kampányok eredményessége mérhető, elemezhető.
Google Ads súgójának vonatkozó része: https://support.google.com/google-ads/answer/3095550?hl=hu
Ajánlott bejegyzések:
- Google Ads automatikus címkézés: Hogyan és miért használd?Optimalizálnád a hirdetéseid teljesítményét ezért jó lenne tudni, hogy melyik kampányod melyik hirdetési kreatívja mennyire hatékony? Ebben segíthet neked az automatikus címkézés.
Kategória: általános online marketing, fizetett hirdetések
« Vissza a szótár kezdőlapjáraErre a szócikkre mutató további találatok: