szócikk:

automatikus címkézés

Szinonima:
auto-tagging

A Google Ads hirdetési rendszerben használt automatikus címkéz során a hirdetésre kattintó látogató egyedi azonosítót kap, amely segítségével a rendszerek összekötése esetén a Google Analytics meg tudja határozni, hogy az adott látogató melyik hirdetési kampány melyik hirdetésére kattintva érkezett a weboldalra. Ennek köszönhetően az adott látogató által elért konverziók – például online vásárlás – visszakövethetők, a kampányok eredményessége mérhető, elemezhető.

Google Ads súgójának vonatkozó része: https://support.google.com/google-ads/answer/3095550?hl=hu

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.