szócikk:

CPC

Szinonima:
Cost Per Click, kattintás alapú árazás, átkattintási költség

Online hirdetési kampányoknál az az árazási modell, amelyben a hirdetésekre kattintásért fizet a hirdető, függetlenül a megjelenések számától, a megkeresések, vagy megrendelések mennyiségétől.

Ennek az árazási modellnek az esetében a hirdető minden egyes hirdetésre kattintásért fizet, amelyet a felhasználók a megjelenített hirdetésre tettek, akkor is, ha egy felhasználó több alkalommal is a hirdetésre kattintott.

Az árazás kétféleképpen történhet, fix díjon, illetve aukcióval. A Google Ads-hez hasonló, aukciókon alapuló rendszerek esetében a maximális átkattintási költség állítható be, ám a végső átkattintási ár csak az aukciókor kerül meghatározásra

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.