Szinonima:
Cost Per Click, kattintás alapú árazás, átkattintási költség
Online hirdetési kampányoknál az az árazási modell, amelyben a hirdetésekre kattintásért fizet a hirdető, függetlenül a megjelenések számától, a megkeresések, vagy megrendelések mennyiségétől.
Ennek az árazási modellnek az esetében a hirdető minden egyes hirdetésre kattintásért fizet, amelyet a felhasználók a megjelenített hirdetésre tettek, akkor is, ha egy felhasználó több alkalommal is a hirdetésre kattintott.
Az árazás kétféleképpen történhet, fix díjon, illetve aukcióval. A Google Ads-hez hasonló, aukciókon alapuló rendszerek esetében a maximális átkattintási költség állítható be, ám a végső átkattintási ár csak az aukciókor kerül meghatározásra
Ajánlott bejegyzések:
- Mennyibe kerül egy Google Ads kattintás?
- Mit csinál egy PPC specialista és miért lehet rá szükséged?Mivel ügynökségünknél kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy érthetően kommunikáljunk ügyfeleinkkel, fontosnak tartjuk, hogy bemutassuk, hogy ki is az a PPC specialista és hogy miben is lehet ügyfeleink segítségére.
- Mikor és miért hirdess a saját márkanevedre a Google Ads-ben?
- Szócikk: CPMOnline hirdetési kampányoknál az az árazási modell, amelyben a hirdetés 1.000 alkalommal történő megjelenítésének költségét határozzák meg.
- Szócikk: ad rankAz Ad Rank egy mutatószám, amely a Google Ads hirdetések rangsorolására szolgál a keresési eredményekben, figyelembe véve többek között a hirdetés minőségi mutatóját és az egy kattintásra vonatkozó licitösszeget.
Kategória: általános online marketing, fizetett hirdetések
« Vissza a szótár kezdőlapjára