A „launch” szó angol eredetű és jelentése „indítás”, „elindítás”, „bevezetés”. A marketing és üzleti környezetben ez a kifejezés gyakran használatos új termékek, szolgáltatások, weboldalak, vagy marketingkampányok bevezetésére, piacra dobására.
A „launch” folyamat magában foglalja a termék, szolgáltatás vagy kampány tervezését, előkészítését, a célközönségnek történő bemutatását, és az ehhez kapcsolódó kommunikációs tevékenységeket is. Egy sikeres „launch” során kiemelt figyelmet fordítanak a tervezésre, a stratégiai döntésekre, és a kommunikációra, hogy a célközönség pozitívan fogadja az új terméket vagy szolgáltatást.
A „launch” lényeges eleme egy termék életciklusának, mivel ez az a pont, amikor a termék először válik elérhetővé a vásárlók számára.
- Adatkezelési tájékoztató
- Google Ads (Adwords) vagy Google Adsense?Melyikre van szüksége a vállalkozásodnak? A Google Ads-re (régi nevén Adwords-re vagy a Google Adsense-re?
- Szöveges Google hirdetés, akár már képbővítménnyel is!A szöveges hirdetések mellett akár már képek is megjelenhetnek a Google találati oldalain. Hogyan egészítheted ki a hirdetésed ilyen képpel, illetve mire kell figyelned? Olvasd tovább ezt a bejegyzést!