szócikk:

launch

Szinonima:
bevezetés, piacra dobás

A „launch” szó angol eredetű és jelentése „indítás”, „elindítás”, „bevezetés”. A marketing és üzleti környezetben ez a kifejezés gyakran használatos új termékek, szolgáltatások, weboldalak, vagy marketingkampányok bevezetésére, piacra dobására.

A „launch” folyamat magában foglalja a termék, szolgáltatás vagy kampány tervezését, előkészítését, a célközönségnek történő bemutatását, és az ehhez kapcsolódó kommunikációs tevékenységeket is. Egy sikeres „launch” során kiemelt figyelmet fordítanak a tervezésre, a stratégiai döntésekre, és a kommunikációra, hogy a célközönség pozitívan fogadja az új terméket vagy szolgáltatást.

A „launch” lényeges eleme egy termék életciklusának, mivel ez az a pont, amikor a termék először válik elérhetővé a vásárlók számára.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.