szócikk:

trigger

Szinonima:
indító esemény, kiváltó esemény, trigger event

Az online marketingben a trigger olyan esemény vagy viselkedés, amely kivált egy automatikus választ vagy akciót a marketing rendszerben.

A triggerek célja, hogy személyre szabott és időben releváns tartalmat vagy ajánlatot nyújtson az ügyfeleknek, növelve ezzel az elkötelezettséget és a konverziót.

A triggerek lehetnek például:

  1. Egy új feliratkozó hozzáadása egy e-mail listához, ami egy üdvözlő e-mail kiküldését indítja el.
  2. Egy vásárló kosarába helyez egy terméket, de nem fejezi be a vásárlást, ami egy kosárban hagyott emlékeztető e-mailt eredményez.
  3. Egy ügyfél meglátogat egy termékoldalt többször, ami személyre szabott ajánlatot vagy kedvezményt generál.
  4. Egy ügyfél születésnapja vagy évfordulója, ami egy különleges ünnepi ajánlatot vagy üzenetet indít.

A triggerek hatékonyan segítik az online marketinget azzal, hogy automatizálják a folyamatokat és személyre szabott élményeket nyújtanak az ügyfeleknek. Az eredmény egy nagyobb elkötelezettség és a marketing kampányok hatékonyságának növekedése.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.