szócikk:

negatív kulcsszó

Szinonima:
kizáró kulcsszó, negative keyword, excluded keyword

A negatív kulcsszavak azok a szavak vagy kifejezések, amelyeket a hirdetők hozzáadnak pay-per-click (PPC) kampányaikhoz, hogy kizárják hirdetéseik megjelenését olyan kereséseknél, amelyek nem relevánsak vagy nem valószínű, hogy konverziót hoznak. Ezek a kulcsszavak segítenek csökkenteni a felesleges megjelenések és kattintások számát és növelni a hirdetési költségvetés hatékonyságát.

A negatív kulcsszavak használata elősegíti a pontosabb célzást, mivel megakadályozza, hogy a hirdetések olyan felhasználóknak jelenjenek meg, akik nem tartoznak a célközönségbe. A hirdetőknek érdemes időt szánni a negatív kulcsszavak meghatározására és rendszeres felülvizsgálatára, hogy optimalizálják hirdetési kampányaikat és növeljék a megtérülést (ROI).

A negatív kulcsszavakat a hirdetők hozzáadhatják a kampány- vagy csoportszinten a keresőmotor-hirdetési platformokon, mint például a Google Ads vagy a Bing Ads. A hozzáadott negatív kulcsszavak listájának karbantartása és bővítése segíthet folyamatosan javítani a PPC kampányok teljesítményét és eredményességét.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.