A spam, más néven „nem kívánt tömeges üzenet”, az internet egyik régóta fennálló problémája. Míg a legtöbben az e-mail spamre gondolnak, amikor a kifejezésről beszélnek, a spam elérheti az embereket számos más formában is, beleértve a bloghozzászólásokat, a fórumbejegyzéseket, a SMS-eket és a közösségi média bejegyzéseit.
A spammerek gyakran használnak automata eszközöket vagy botokat, hogy nagy mennyiségű nem kívánt üzenetet küldjenek a lehető legtöbb embernek. Ezenkívül a spam általában rejtett vagy félrevezető információt tartalmaz, amelyet arra terveztek, hogy az embereket rákattintson, megnyissa vagy interakcióba lépjen vele.
A spam nem csak bosszantó, hanem veszélyes is lehet. Sok spam üzenet rosszindulatú szoftvereket, vírusokat vagy adathalászati kísérleteket rejt.
- A marketingkommunikációs csatornaválaszték
- Ezért megy a SPAM-be a hírleveled, ezeket a hibákat javítsd ki!
- Hírlevél feliratkozás megerősítése
- A ChatGPT elveszi a SEO szakemberek munkáját?A tavalyi év vége nagy szenzációja volt, amikor az OpenAI nyilvánosan hozzáférhetővé tette a ChatGPT-t, a mesterséges intelligencián alapuló chatbotot, mely válaszol kérdésekre, szövegeket ír meg bármilyen témában és látszólag mindenhez ért. A keresőmarketinggel foglalkozó szakemberek körében is nagy felbolydulást keltő hír felvet néhány kérdést SEO szempontból is.
- Szócikk: nofollowA "nofollow" egy HTML attribútum, amely webmestereknek ad lehetőséget arra, hogy megjelöljék azokat a hivatkozásokat, melyeket nem kívánnak támogatni vagy amelyekre nem szeretnék, hogy a keresőmotorok "link juice"-t, vagyis hivatkozási erőt adjanak.