szócikk:

kemény konverzió

Szinonima:
hard conversion, közvetlen konverzió, bevételt eredményező tevékenység

A konverzió két fő típusra oszlik: puha és kemény konverzió. A kemény konverzió azokat a tevékenységeket foglalja magában, amelyek közvetlen bevételt vagy egyértelmű vásárlási döntést eredményeznek egy weboldalon. Ilyen lehet például egy termék online vásárlása, egy szolgáltatásért történő fizetés, egy prémium tagságra feliratkozás vagy egy online tanfolyamra való regisztráció.

Ezek a tevékenységek azonnali értéket képviselnek a vállalatok számára, és gyakran a marketing erőfeszítések fő célját jelentik.

A kemény konverziók mérése és elemzése elengedhetetlen a vállalatok számára annak érdekében, hogy megfelelően értékelhessék reklámkampányaik teljesítményét, finomítsák stratégiájukat és maximalizálják ROI-jukat.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.