szócikk:

konverzió

Szinonima:
conversion

A konverzió egy olyan esemény, amely akkor történik, amikor egy weboldal látogatója olyat tesz egy honlapon, amely a weboldal tulajdonosa vagy üzemeltetője számára fontos, értékes.

Elsőre egy kicsit olyan “Nesze semmi, fogd meg jól!” meghatározásnak tűnhet a fenti definíció, de ennek az az oka, hogy a konverzió nagyon sokféle lehet. Ráadásul egy website-on nem csak egyféle konverzió létezik, egyszerre több olyan célt is meghatározhatnak az üzemeltetők, amely fontos vagy értékes lehet számunkra.

Konverzói lehet például:

  • online vásárlás,
  • offline vásárlás,
  • regisztráció,
  • hírlevél feliratkozás,
  • telefonos érdeklődés,
  • a website egy bizonyos oldalának meglátogatása,
  • egy adott időtartam eltöltése a weboldal böngészésével.

A konverzióval kapcsolatban további információkat talál az ide kattintva elérhető blogbejegyzésünkben.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.