Szinonima:
conversion
A konverzió egy olyan esemény, amely akkor történik, amikor egy weboldal látogatója olyat tesz egy honlapon, amely a weboldal tulajdonosa vagy üzemeltetője számára fontos, értékes.
Elsőre egy kicsit olyan “Nesze semmi, fogd meg jól!” meghatározásnak tűnhet a fenti definíció, de ennek az az oka, hogy a konverzió nagyon sokféle lehet. Ráadásul egy website-on nem csak egyféle konverzió létezik, egyszerre több olyan célt is meghatározhatnak az üzemeltetők, amely fontos vagy értékes lehet számunkra.
Konverzói lehet például:
- online vásárlás,
- offline vásárlás,
- regisztráció,
- hírlevél feliratkozás,
- telefonos érdeklődés,
- a website egy bizonyos oldalának meglátogatása,
- egy adott időtartam eltöltése a weboldal böngészésével.
A konverzióval kapcsolatban további információkat talál az ide kattintva elérhető blogbejegyzésünkben.
Ajánlott bejegyzések:
- Mi az a konverziókövetés?
- Miért és hogyan mérjük céljaink teljesülését a Google Analytics-szel?
- Google Analytics alapfogalmak – Mi mit jelent a kimutatásaidban?Amikor weboldalad linkjét osztod meg a Facebook-on, biztos, hogy megfelelően jelenik meg? Az a kép és az a szöveg jelenik meg, amelyiket te szeretnéd? Ha nem, nézd meg ezt a videót!
- Google Ads javaslatok: fogadd egészséges gyanakvással!Utolsó bejegyzésemben összefoglaltam, hogy mit érdemes tudni a Google Ads telefonos tanácsadásáról. Már annak a bejegyzésnek az írásakor is felmerült, hogy mennyire is szabad bekötött szemmel követni a tanácsadók javaslatait. Ebben a bejegyzésben a rendszeren keresztül érkező javaslatokat és azok esetleges automatikus elfogadását vesszük górcső alá. Spoilerveszély: Ezek között is vannak olyanok, amelyet érdemes kellő gyanakvással fogadni!
- Szócikk: konverziós arányA konverziós arány azon látogatók százalékos aránya, akik a weboldalon végrehajtják a kívánt cselekvést, például vásárlást, regisztrációt vagy hírlevélre való feliratkozást.
Erre a szócikkre mutató további találatok: