szócikk:

lojalitás

Szinonima:
márkahűség, hűség, brand loyalty, loyalty

Az online marketingben a lojalitás az ügyfelek hosszú távú elköteleződését jelenti egy márka vagy vállalat iránt.

A lojális ügyfelek nem csak egyszeri vásárlók, hanem rendszeresen visszatérnek, hogy újra vásároljanak vagy igénybe vegyék a cég szolgáltatásait. A lojalitás növelése fontos célja az online marketingnek, mivel a meglévő ügyfelek megtartása általában költséghatékonyabb, mint új ügyfelek szerzése.

A lojalitás növelésére több módszer is létezik, például:

  1. Kiváló ügyfélszolgálat és támogatás biztosítása.
  2. Tartalommarketing és közösségi média használata a márka értékeinek és személyiségének bemutatására.
  3. Hűségprogramok és jutalmak kínálása, amelyek ösztönzik az ügyfeleket a vásárlásra és a visszatérésre.
  4. Személyre szabott élmények és ajánlatok nyújtása, amelyek megfelelnek az ügyfelek igényeinek és érdeklődési körének.
  5. Vevői vélemények és ajánlások gyűjtése, amelyek növelik a márka hitelességét és bizalmát.
« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.