Szinonima:
egyedi értékesítési ígéret, egyedi értékesítési ajánlat, unique selling point, unique value proposition, unique selling proposition
A USP, azaz az egyedi értékesítési ígéret (Unique Selling Proposition) egy marketing koncepció, amely egy termék vagy szolgáltatás egyedi és vonzó tulajdonságára fókuszál, ami kiemeli azt a versenytársak közül.
Az USP lehet egy speciális termékjellemző, exkluzív szolgáltatás, különleges árajánlat, vagy akár a márka imázsához kapcsolódó bármi, ami a célpiac számára releváns és vonzó.
Az USP kidolgozása során a vállalatoknak alaposan meg kell érteniük a célpiacuk igényeit és elvárásait, valamint a versenytársak ajánlatát. Egy jól kidolgozott USP segít elérni a fogyasztókat, meggyőzni őket a termék vagy szolgáltatás értékéről, és hozzájárulhat a márka erősítéséhez és a lojalitás növeléséhez.
Kategória: általános marketing, általános online marketing
« Vissza a szótár kezdőlapjáraErre a szócikkre mutató további találatok: