szócikk:

impression

Szinonima:
megjelenés, view

Az impression (megjelenés) egy online marketingben használt mutató, amely azt jelzi, hogy egy hirdetés, weboldal vagy egyéb tartalom hány alkalommal jelenik meg a felhasználók előtt.

A megjelenések számát általában a hirdetési platformok és analitikai eszközök, mint például a Google Analytics, számolják és jelentik.

Az impression száma fontos adat lehet a marketingkampányok hatékonyságának mérésében és a hirdetési költségvetés optimalizálásában. Azonban fontos megjegyezni, hogy a magas impression szám önmagában nem garantálja a sikert. A vállalatoknak figyelembe kell venniük további mutatókat is, mint például a kattintási arány (CTR), a konverziós arány és a visszatérő látogatók aránya, hogy teljes képet kapjanak a marketing tevékenységük eredményességéről.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.