szócikk:

közösségi média marketing

Szinonima:
SMM, social media marketing

A közösségi média marketing (SMM) vagy Social Media Marketing olyan marketingtechnikák és -stratégiák alkalmazása, amelyek a közösségi média platformok (mint például Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest és YouTube) felhasználásával növelik egy vállalkozás ismertségét, építik a márkáját és elősegítik a termékek vagy szolgáltatások értékesítését.

Az SMM célja, hogy elérje a célközönséget, párbeszédet alakítson ki velük, és hosszú távon hűséges ügyfelekké tegye őket.

A sikeres közösségi média marketing stratégiák közé tartozik a különböző platformokon megosztott tartalom gondos tervezése és kivitelezése, a közönséggel való interakció, valamint a felhasználók bevonása a márka üzenetének terjesztésébe. A vállalkozásoknak figyelembe kell venniük a különböző platformok sajátosságait és a célközönség igényeit, hogy a lehető leghatékonyabb és legrelevánsabb tartalmat hozzák létre.

Az SMM eszköztárába tartozik az organikus és fizetett hirdetési lehetőségek kombinálása, amelyekkel a vállalkozások célzottabb és hatékonyabb kampányokat hajthatnak végre.

A hogy már marketing tevékenységekben is, úgy aközösségi média marketingben is fontos az eredmények nyomon követése és elemzése, ami lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy megértsék a kampányok hatékonyságát, és szükség esetén módosítsák stratégiáikat.

« Vissza a szótár kezdőlapjára

Ne menjen még!

Érdeklődik a KKV marketing iránt? Szívesen olvasna róla rendszeresen? Ne maradjon le blogunk egyetlen bejegyzéséről se, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Most ajándék 6 hetes "gyorstalpalóval"!

Blogbejegyzésünkről értesítő hírlevelünk mellett, most lehetősége van feliratkozni ingyenes, hathetes levélfolyamunkra is.