Az online marketing szaknyelve az angol. Ráadásul az onlinemarketing-szakemberek talán az átlagosnál is többször használnak rövidítéseket. Ez sok esetben jelentősen ronthat az ügyfél-ügynökség kommunikáción, illetve az ügynökség munkájának átláthatóságán.
Fontosnak tartjuk, hogy úgy kommunikáljuk ügyfeleink felé, amely számukra is érthető. Ezért vállalunk érthetőségi garanciát, azaz megválaszolunk minden felmerülő kérdést, illetve ezért is magyarázzuk el az általunk alkalmazott módszereket és szakmai fogásokat is ügyfeleink számára. Ez a szótár is ezt segíti elő. Célja, hogy segítse az ön eligazodását „világunkban”, az online marketingben.
A gyors fordításhoz vigye az egeret a megjelölt szó fölé, vagy a részletes információkért kattintson a szóra!
Ha olyan az online marketinghez kapcsolódó szó vagy kifejezés fordítását keres, amely még nem szerepel a szójegyzékben, írjon egy email-t a kerdes@berelj-marketingest.hu címre. A fordítások megtalálásához böngésszen az alábbi szójegyzékben vagy írja be a keresett szót a keresőbe.
- kattintás alapú árazás
- kattintási térkép
- kattintás nélküli találat
- kemény konverzió
- képi karakter
- keresési hálózat
- keresőhálózat
- keresőmotor találati lista
- keresőoptimalizálás
- keresőrobot
- key performance indicator
- keyword bid
- keyword bidding
- kimaradás félelme
- kis- és középvállalkozás
- kisvállalat
- kiváltó esemény
- kizáró kulcsszó
- kkv
- konverzió
- konverziós arány
- konverziós költség
- középvállalat
- közösségi hálózatok
- Közösségi média
- közösségi média marketing
- közvetlen konverzió
- KPI
- kulcsszó licit
- kulcsszó licitalás
- külső hivatkozás